четверг, 17 марта 2011 г.

Լարա Ֆաբիան. Ամենամեծ երազանքս Շառլ Ազնավուրի հետ համագործակցությունն է

«Ես շատ բան գիտեմ Հայաստանի մասին, հարգում եմ ձեր մշակույթը։ Ձեր երկրի մասին պատմել են ծանոթներս, այդ թվում դատապաշտպանս եւ Շառլ Ազնավուրը»,- մարտի 17-ին Երեւանում տեղի ունեցած ասուլիսում հայտնեց հայտնի ֆրանսիացի երգչուհի Լարա Ֆաբիանը։
Երչուհին խոստովանեց, որ ազգանվան «իան» վերջավորությունը հաճախ շփոթում են հայկական «յան»-ի հետ, եւ իրեն ճանաչում են, որպես հայուհու։
«Համերգներով հաճախ եմ այցելում տարբեր երկրներ, եւ ամեն անգամ անհանգստանում եմ, թե արդյոք կհասկանա՞ տեղի հանդիսատեսն իմ արվեստը, բայց ինձ դուր է գալիս նոր ունկնդիրներ գտնելը»,-ասաց Ֆաբիանը՝ նշելով, որ մարտի 18-ի երեւանյան համերգին եւս հուզմունքով է սպասում։
Նա նշեց, որ հայ հանդիսատեսի համար կատարելու է իր երգացանկից հայտնի երգեր, ինչպես նաեւ մի քանի նոր երգ «Մադմուազել Ժիվագո» վերջին ալբոմից։  
Ֆաբիանը խոստացավ մտածել հայերեն երգելու ուղղությամբ մինչեւ Հայաստան կատարելիք հաջորդ այցելությունը։ «Իմ ամենամեծ երազանքը Շառլ Ազնավուրի հետ համագործակցելն է»,- ասաց երգչուհին։
Հիշեցնենք, որ Լարա Ֆաբիանի համերգը կանցկացվի Հայաստանում ֆրանկոֆոնիայի օրերի շրջանակում։


Комментариев нет:

Отправить комментарий